Politica de Retur
Modalităţi şi termene de returnare a produselor
Potrivit legislatiei in vigoare (Ordonanta de urgenta 34/2014), privind produsele achizitionate la distanta, clienții au la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea coletului, sa anunțe despre intentia de a returna produsele.
Clientul se obligă să notifice arceda.ro intenţia sa de a returna produsele achiziţionate, prin e-mail la comenzi@arceda.ro in termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea produselor. În caz contrar, Arceda poate refuza coletul.
Informaţiile necesare care trebuie furnizate arceda.ro pentru trimiterea curierului sunt următoarele:
· data expedierii coletului;
· numărul Comenzii;
· suma de returnat;
· adresa de unde curierul urmează să preia coletul de retur.
La primirea informaţiilor referitoare la intenţia de retur a clientului, arceda.ro efectuează o solicitare la curier şi trimite curierul la adresa indicată în comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate intră în responsabilitatea clientului, acestea urmând a fi deduse din suma platita de client aferenta produselor returnate. Costurile de transport nu se returneaza.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Condiţii de returnare a produselor
În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost trimise Clientului, în ambalajul original, cu etichetele intacte şi împreună cu toate documentele care l-au însoţit (factură, certificat de garanţie etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeaşi condiţie ca la primire: fără defecte (cu excepţia viciilor ascunse şi exceptând defectele deja semnalate de Client în corespondenţa cu arceda.ro).
În cazul în care o comandă la care s-a oferit produs cadou este returnată integral, clientul este obligat să returneze şi produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorată şi nedesigilată.